Avui, he pensat en elles, i l'agradable mirada que ens dediquen cada vegada que ens creuem per l'escala, especialment quan se m'acut dir "bon dia" i no pas "buenos días" (deu ser que pensen que tinc un problema de generositat, al més pur estil Sánchez Dragó). Tot plegat m'ha fet recordar la nota que vam penjar a l'escala quan vam decidir atacar amb humor, les seves accions (més pròpies de les seves companyes de residència, les rates de clavaguera).
NOTA PER AL VEÏNAT
(Només per a les persones que se sentin al·ludides, si us plau)
Me he enterao por otros que hay en esta escalera gente a quien no le ha gustao nada que mi bicicleta esté aparcada en el rellano. Reconozco que, quizás no es el espacio más adecuado, tampoco lo sería para hacer largas charlas a gritos de vez en cuando, pero bueno, lo pasamos por alto. Lo que me ha tocao los ‘cojones’ es que se me haya hecho llegar indirectamente ¡ Joder! No cuesta tanto llamarme a la puerta y decírmelo a la cara... ¿Qué no hay huevos? Y para acabar de joderme va, y me pinchan las ruedas.....manda..... Me gustaría pensar que no son las mismas personas pero, la verdad, me he sentido amenazado como si en esta escalera viviera Vito Corleone....¿Saben?....”El Padrino”...Quien la quiera ver que vaya al videoclub, porque visto lo visto yo no se la dejo… ¿Se imaginan ustedes, respetables vecinos, que por sentarse en un escalón les partieran la cara?¿No, verdad? Pedirían paso y ya está...Pues lo mismo.
PD La resposta va ser penjar una nota dient que estava prohibit entrar bicicletes, i ho van fer falsificant la firma de l'administrador... Ai! Aficionades...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada